HTML

Socialweb.blog.hu

Egyszer volt, hol nem volt, a wave tengerén túl, a facebook hegyeken át, ahol már csak a twitter madár költ, volt egyszer egy blog, amely lelkesen gyűjtötte a hazai és a külföldi híreket a social media témakörben.

RSS

Friends

Hasznos prezentációk

Licenc

Creative Commons Licenc

Linkblog

Hogyan szereznek a márkák új követőket a twitteren?

2009.08.10. 16:43 gored

Nyilván csak idő kérdése volt mikorra fognak kialakulni a különböző reklámstratégiák a különböző, népszerű microblogokra is. Alapvetően az eddigi jól bevált direct és e-mail marketing eszközöket ültették át a microblogokra, íme, 4 féle megközelítés, amit megkülönböztethetünk.

1. Nyereményjáték

A nyereményjáték szóról-szóra terjed a twitteren, akkor vehetsz részt a játékban, ha követed az adott márkát, vállalatot, személyt, stb. Nagyjából ugyan az a lényege, mint amikor egy hírleveles nyereményjátékra iratkozik fel az ember.

Előnyök: Gyors elterjedés, a követők bizonyos százaléka ügyfél lesz a jövőben.

Hátrány: Márkaépítésre alkalmatlan, sokan leiratkoznak a játék végeztével.

Pl.: Moonfruit twitter

2. Célközönség csomagok vásárlása

Olyan twitteres felhasználók összegyűjtése, amelyek az adott márka szempontjából a célközönséget jelentik.

Előny: Alacsony áron szerezhetünk sok követőt.

Hártány: Könnyen visszaüthet image szempontból ha rájönnek, hogy egy „kis segítséget” vettünk igénybe követőink megszerzésekor.

Pl.: uSocial.net

3. Speciális ajánlatok

A követők különböző, csak a twitteren megjelenő kedvezményeket vehetnek igénybe (általában kuponok formájában)

Előny: Alacsony költségvetésű csatorna, ahol közvetlen lehet elérni a vásárlókat.

Hátrány: Egyenlőre nem találtak, ha tud valaki, kommentálja!

Pl.: Dell twitter

4. Automata követő scriptek és szolgáltatások

Létezik pár olyan program, amellyel könnyedén találhatunk az érdeklődésünknek megfelelő személyeket a twitteren és azokat egyszerre mind fel is vehetjük. Reménykedhetünk, hogy egyesek visszakövetnek minket, ezzel növelve a követőink listáját. 

Szólj hozzá!

Címkék: dell twitter moonfruit

A bejegyzés trackback címe:

https://socialweb.blog.hu/api/trackback/id/tr21300755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása